30. janvāris, 2017

10:00 - 16:30
Raiņa bulv. 19, Mazajā aulā

Sekcijas sēde "Izglītības vadības sekcijas sēde veltīta LU PPMF Izglītības pētniecības institūta 20. gadadienai"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītāji: Andris Grīnfelds, Antra Ozola

Jānis Bokāns, Andris Broks, Andrejs Geske, Andris Grīnfelds, Andris Kangro, Juris Zaķis, Oskars Zīds
Starptautisko salīdzinošo izglītības pētījumu Latvijā un Izglītības pētniecības institūta pagātne, tagadne un nākotne

Andrejs Geske, Andris Kangro, Rita Kiseļova
Vienlīdzīgi kvalitatīvas izglītības iespēju nodrošināšana Latvijā OECD PISA skatījumā

Andris Grīnfelds
IKT skolā un mājās un skolēnu sasniegumi OECD PISA pētījumā

Andris Broks
Saziņas sistēmiskuma problēmas mūsdienu izglītības attīstībā

Dainuvīte Blūma
Izglītības zinātnes un pedagoģija

Juris Dzelme
Izglītība un ideoloģija

Andrejs Mūrnieks
Kas nepieciešams sekmīgai izglītības reformai?

Ardis Markss
Mākoņizglītības izaicinājumi

Yan Lu
Motivating Strategies in the Less-⁠⁠Commonly-⁠⁠Taught Language Programs

Linda Mihno
Latvijas skolēnu finanšu kompetence

Rūdolfs Kalvāns
Jaunais pedagogu darba samaksas modelis - Siguldas novada prakse

Linda Mihno, Agnese Kozlovska
Direktora loma finanšu izglītības vadībā

Antra Roskoša, Jūlija Stukaļina
Studentu karjeras izaugsmes motīvi migrācijas kontekstā un to ietekme uz augstskolas politikas izstrādi studentu karjeras plānošana jomā

Karīna Jansone
Latvijas augstākās izglītības eksporta mārketinga līdzšinējās aktivitātes

Dita Štefenhagena
Kvalitātes vadība - uz rezultātu orientēta pieeja augstskolu vadīšanā

31. janvāris, 2017

10:00 - 16:00
Jūrmalas gatvē 76, B1. aud.

Plenārsēde "Cilvēks, tehnoloģijas un izglītības kvalitāte"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Manuels Fernandezs

I.Muzikante, I.Austers, G.Bērziņš & K.Purmalis
Vai uzņēmēja gars top universitātes kursa laikā?

R. Birziņa (LU)
Mācīšanās 21. gadsimtā: atvērtie tiešsaistes kursi – izaicinājums dabaszinātņu skolotājiem

M. Fernandezs (LU)
Skolotāju ētika un transversālo kompetenču (21. gs. prasmju) attīstība izglītības kvalitātes sekmēšanai

I. Gehtmane-Hofmane
Pieaugušo mācīšanās pētījumi: Datos pamatotās teorijas pieeju salīdzinošā analīze

I.Malso
Augstākās izglītības politika pieaugušo mācīšanās sekmēšanai: situācija, izaicinājumi, risinājumi

A. Koļesovs (LU)
Personīgie mērķi izglītības jomā un uztvertais sociālais konteksts piederības Latvijai prognozē

I.Ķestere (LU)
Izglītība kā kultūras mācīšanās: vēsturiskā un mūsdienu perspektīva

L.Daniela (LU)
Digitālie pirmsskolēni. Vai esam tam gatavi?

S. Surikova, M. Fernandezs
Pedagoģiskā līderība Latvijas un Spānijas profesionālās izglītības iestādēs: salīdzinošā analīze

S. Sebre, A. Miltuze & M. Limonovs
Pusaudžu un jauniešu interneta lietošana saistībā ar psiholoģiskiem un sociāliem aspektiem

R. Strods
Docētāju profesionālās rīcībspējas transformācija augstākās izglītības digitalizācijas kontekstā

O.Pole & I.Čekse
Starptautiskais pilsoniskās izglītības pētījums (1999. - 2016. g.) un pašreizējā situācija pilsoniskajā izglītībā Latvijā

M.Raščevska
Lasītprasmes pamatkomponentu attīstības dinamika un saistība ar intelektuālām spējām vecumā no 6 līdz 9 gadiem