Ziņas

5. decembris - Pasaules augsnes diena

Notiks tīmekļtikšanās “Doktorantūra = LU” par absolventu studiju pieredzi ASV un Austrālijā

Viens no 0,5 %. Jauno doktoru stāsti

Turpinās pieteikšanās Nippona fonda Sasakavas jauno līderu stipendijām

LU atzīta par ilgtspējīgāko Latvijas augstskolu

Mēs paši esam iniciatori pārmaiņām

LU digitālās vēstneses pieredzes stāsts “Kā atrast savu virzienu sociālajos tīklos?”

FORTHEM pieredze: LU studenti Agderas Universitātē

LU izstrādāta sistēma epidemioloģisko risku novēršanai telpās

LU amatiermākslas kolektīvi aicina svinēt ziemu un Ziemassvētku laiku

LU aicina uz vieslekciju "Starptautiskā studentu mobilitāte: vispārējās tendences, sociālās nevienlīdzības mikro, mezo un makro līmenī"

Latvijas Universitātē viesojas Latvijas Nacionālā projektu vadīšanas asociācija

Aicina izvirzīt kolēģus LU apbalvojumam “Gada darbinieks 2023”

Aicinām studentus aizpildīt aptauju par emocionālo labsajūtu

Atklās ceļojošo izstādi “Romi Latvijā”

Skolēnu pilsoniskās zināšanas kopš 2016. gada nav mainījušās

Aicina uz īssemināriem par digitālo rīku izmantošanu studiju procesā

Uzsākta jauno skolotāju programmu ziemas izlaiduma 2024 mērķgrupas informēšana indukcijas gada atbalstam

Universitāte ir īstā vieta ilgtspējības attīstīšanai

Radīti digitāli risinājumi studiju vides kvalitātes pilnveidei

Latvijas Universitātes studenšu korporācija "Gundega" atzīmēs savu simtgadi

LU digitālā vēstneša pieredzes stāsts “Kā iedvesmot uzsākt studijas medicīnā?”

“Latvietis kokā ēd sēnes: nopietni un nenopietni par latviešiem” – konference par latvisko identitāti

LU izsolē veiksmīgi pārdod īpašumu Zeļļu ielā

Viens no lielākajiem pēdējo gadu atklājumiem: telpiskajā uztverē darbojas divi attāluma uztveres principi

Aicinām pieteikties "Green HExagon" pirmsinkubācijas programmai, kas vērsta uz ilgtspējīgiem risinājumiem

FORTHEM pieredze: Somijā aktualizē mobilitātes iespējas

Doktorantus un jaunos zinātniekus aicina 15. decembrī uz semināru par stresa vadīšanu

Darba vidē balstīta prakse – viena no atslēgām kvalitatīvu pedagogu sagatavošanai