PEDAGOĢIJA   PEDAGOĢIJA Nozaru svešvalodu mācīšanās metodikas sekcija   Vadītāj:  A. Svarinska
4. februārī, plkst. 14.00
Ekonomikas un vadības fak., 300. aud.
Aspazijas bulv. 5
  J. Kutasina
Interneta resursu izmantošana nozares vācu valodas apguvē   L. Svilpe
Mutvārdu pārbaudījums svešvalodā: novērtējuma veidi, kritēriji un rezultāti   K. Beķere, L. Sečenova
Vērtēšanas kritēriji studentu mutvārdu atbildēm   L. Beļicka, R. Svētiņa
Prezentācijas kā vienojoša prasmju un zināšanu novērtēšanas metode nozaru svešvalodu mācīšanā   T. Guseva
Testu sastādīšanas pamatprincipi   L. Ločmele, H. Šulca
Juridiskās angļu valodas kursa gala pārbaudījuma rezultātu analīze       Speciālā pedagoģija: pētniecība, studijas, prakse  
Vadītāja: S.Tūbele
  11. februārī, plkst. 10.00
LU Pedagoģijas un psiholoģijas fakultātē
Jūrmalas Gatvē 74/76
    L. Āboltiņa
Bērnu ar dažādu attīstību sociālā adaptācija vispārizglītojošās skolas 1. klasē.   S. Baranova
Augstskolas docētāju profesionālā pieredze darbā ar studentiem ar dažādām vajadzībām.   L. Batņa, S. Tūbele
Bērnu koru metodikas vēsturiskā attīstība Latvijā.   I. Bišofa, A. Lēvalde R.Tiltanova, S.Tūbele
Attieksme pret dažādību pirmsskolas izglītības iestādē X.   L. Ģeida
Vājredzīgu un neredzīgu bērnu integrācijas vispārējās izglītības skolās praktiskie aspekti.   V. Kalniņa, S. Tūbele
Saskarsmi veicinoša mācību procesa organizēšana skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem.   B. Kaļķe
Skolēnu attieksme pret bērniem ar speciālām vajadzībām vispārizglītojošā skolā.   Ā. Karpova
Pensionēto pedagogu dzīves apstākļu optimizācija.   T.Landra S.Tūbele
Taktilās grafikas tehnoloģiju izmantošana ASV, Anglijā, Somijā un Latvijā.   S.Liepiņa
Garīgās attīstības traucējumu cēloņi speciālā psihologa skatījumā.   A.Medina-Rivila, I.Margēviča, Ē.Grīnbergs
Iekļaujošās izglītības pieredze Rīgas Valsts tehnikumā.   D.Nīmante, L.Daniela, A.Altena
Atbalsta pasākumi skolēniem ar speciālām izglītības vajadzībām pamatskolā.   A.Ruplis, M.Vēdiķis
Ilgtspējīgas attīstības apmācība Norvēģijā un Latvijā.   A.Skalberga
Skolēna literārās kompetences veidošanās.   I.Sproģe
Ievads mediācijā kā studiju priekšmets skolotāju izglītībā.   L.Stramkale
Muzikalitātes attīstīšana citādi dziedošajiem bērniem mūzikas metodiķu skatījumā.   B.Trinīte
Balss traucējumus izraisošie riska faktori pedagogiem.   R.Vīgante
Mācīšanās īpatnības un problēmas skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem.   I.Zaiceva
Nedzirdīgo zīmju valodas uztvere psiholingvistikas skatījumā.