Izmantotā literatūra „Ieteikumi studijās” veidošanā

Bazens, T.(2007). Efektīvas mācīšanās rokasgrāmata. Jāņa Rozes apgāds Cognition, Motivation and Emotion: Dynamics in the Academic Environment (2005) Colleen S.,  Conley,C. S., Travers,L. V. & Fred B. Bryant,F. B. (2013) Promoting Psychosocial Adjustment and Stress Management in First-Year College Students: The Benefits of Engagement in a Psychosocial Wellness Seminar.  Journal of American College Health., Vol. 61, No. 2, 75-88 G. Rott, G. F. Dias & J.P. Broonen(eds). FEDORA. Louvain-la-Neuve Creating Community- Supporting Learning.(2001).B. D. Jackson (eds). University College Dovning, S. (2005). On Course. Strategies for Creating Success in College and in Life. Houghton Mifflin Company. Boston. New York. Kanar, C. C. (2004). The Confident Student. Houghton Mifflin Company. Boston. New York.  Lizzio, A. & Keithia Wilson, K. (2013) Early intervention to support the academic recovery of first-year students at risk of non-continuation. Innovations in Education and Teaching InternationalVol. 50, No. 2, 109–120 Raščevska, M., Voitkāne, S. & Miezīte, S. (2004). Saistība starp praktisko intelektu, psiholoģiskās labklājības un sociālās pielāgošanās rādītājiem. Latvijas Universitātes raksti. Psiholoģija. No.664, 89- 121 lpp. Voitkāne, S. Miezīte, S., Raščevska, M., & Vanags, M. (2006). Student Motivation for their Choice of Study Program, Psychological Well-Being, Perceived Social Support and Needs at the Start of University Studies. Baltic Journal of PsychologyVol.7. No.1. 46- 59. Voitkāne, S. (2005). Pašcieņas, pašpaļāvības saistības ar psiholoģisko labklājību un depresiju studentēm studiju sākuma posmā Latvijas Universitātes raksti. Psiholoģija. No.682. 41- 51 lpp. Voitkāne, S. (2004). Pirmā kursa studentu psiholoģiskās adaptācijas rādītāju saistība ar piesaistes veidiem un sociālo atbalstu. Latvijas Universitātes raksti. Psiholoģija. No.664, 122-146 lpp. Voitkane, S. (2004). Goal directedness in relation to life satisfaction, psychological immune system and depression in first- semester university students in Latvia. Baltic Journal of Psychology, Vol.5, No.2. 19-30 pp Voitkāne, S. (2003). The Relationship of Social Support, Anxiety, Depression, and Student Needs to Psychological Well-Being in First Year University Students. Baltic Journal of Psychology. Vol.4, No.2, 31-43 pp. Voitkāne, S. & Miezīte, S. (2001). Pirmā kursa studentu adaptācijas problēmas. Journal of Baltic Psychology, Vol.2, Nr.1. pp.43-53 Challeniging & Supporting the First-Year Student.(2005). M.L.Uprcraft, J. N. Gardner, & B. O. Barefoot (eds) Jossey-Bass. 27-46. Wong, L. (2006). Essential Study Skills. Houghton Mifflin Company. Boston. New York. Universitāšu mājas lapas Dublinas universitātes koledža: http://www.ucd.ie Dienvidkarolīnas universitāte: http://www.sc.edu Edinburgas Napie universitāte: www.napier.ac.uk Ekseteras universitāte: http://www.exeter.ac.uk Florīdas universitāte: http://www.ufl.edu Guelpas universitāte: http://www.uoquelph.ca Kalgari universitāte: : http://www.ukalgari.ca La Trobe universitāte: http://www.latrobe.edu.au   Leičesteras universitāte: http://www2.le.ac.uk  Melburnas universitāte: http://www.unimelb.edu.au   Oregonas Štata universitāte: http://www.oregonstate.edu Teksas universitāte Ostinā: http://www.utexas.edu Toronto universitāte:  http://www.utoronto.ca   Vašingtonas universitāte: http://www.washington.edu    Volverhemtonas universitāte: http://www.wlv.ac.uk http://www.mentalhealth.about.com http://www.mensline.au http://www.studygs.net