Komunikācijas departaments atbild par integrētu Latvijas Universitātes zīmola un komunikācijas vadību. Tā sastāvā ir Sabiedrisko attiecību nodaļa, Mārketinga nodaļa, Zīmolvedības un dizaina nodaļa un Pasākumu atbalsta nodaļa.
Sabiedrisko attiecību nodaļa nodrošina informācijas pieejamību vietējai un ārvalstu sabiedrībai par LU, tās stratēģiju un pārvaldību, studiju un mūžizglītības piedāvājumu pētniecības virzieniem un sasniegumiem, citiem pakalpojumiem, aktuālākajiem notikumiem u. c., nodrošina LU mediju – Radio “NABA”, LU oficiālās tīmekļa vietnes un sociālo tīklu kontu, kā arī LU iekšējā portāla – darbību, organizē LU struktūrvienību un saistīto tīmekļvietņu izstrādes procesa koordinēšanu, nodrošina LU iekšējās komunikācijas plānošanu un īstenošanu, tostarp metodisku iekšējās komunikācijas satura vadību. Nodaļa iesaistās LU oficiālā viedokļa formulēšanā un veicina informācijas atspoguļošanu plašsaziņas līdzekļos, pārstāv LU komunikācijā ar Latvijas un ārvalstu medijiem, īsteno kopīgus projektus, sagatavo un sniedz informāciju par sadarbības iespējām ar LU, plāno, gatavo un īsteno LU sabiedrisko attiecību un publicitātes aktivitātes.
Mārketinga nodaļa nodrošina LU tīmekļvietņu meklētājsistēmu optimizācijas (SEO) procesus un interneta reklāmu un statistikas rīkus, organizē LU suvenīru un citu reprezentācijas materiālu plānošanu, izgatavošanu un izplatīšanu; nodrošina trešo pušu reklāmas pieņemšanu un izvietošanu LU kanālos. Nodaļa rūpējas par pozitīva LU tēla veidošanu un nodrošina LU zīmolu vadību, tā plāno un nodrošina LU reklāmas kampaņas, reklāmdevēju piesaisti un koordinē to pakalpojumu saņemšanu.
Zīmolvedības un dizaina nodaļa nodrošina LU zīmola vadību un attīstību;organizē LU vizuālās stila grāmatas atjaunošanu un veido visām LU iestādēm saistošu vienotu grafisko identitāti, izstrādā vadlīnijas tās piemērošanai un uzrauga to ievērošanu; vada LU reklāmas kampaņu izstrādes procesu un veic tā uzraudzību; veic LU suvenīru un reprezentācijas materiālu vadlīniju un paraugu izstrādi.
Pasākumu atbalsta nodaļa izstrādā LU konferenču un publisku pasākumu organizēšanas vadlīnijas un seko to ievērošanai; sniedz atbalstu LU konferenču un publisku pasākumu organizēšanā, t. sk. tehniskā nodrošināšanā, mārketingā un komunikācijā.