Latvijas Universitātes (LU) Bioloģijas fakultātes Cilvēka un dzīvnieku fizioloģijas katedras lektore Karīna Volčeka apmeklējusi specializētās mācības “Zinātniskās publicēšanas prasmes” atzīst, ka vērtīgākais mācībās bija uzzināt aktuālās pētījumu tēmas, iepazīties ar meklēšanas kritērijiem. Pozitīvi vērtējams, ka mācībās piedalījās docētāji no vairākām fakultātēm, kuri pārvalda dažādas tēmas, rodot iespēju dalīties savās zināšanās. Savukārt, LU Ķīmijas fakultātes Fizikālās ķīmijas katedras pētniece Valda Valkovska pēc komercializācijas mācību apmeklēšanas saka šādi: “Mācībās bija iespēja paskatīties citādāk uz to, kā komercializāciju sasaistīt ar zinātni. Tas nav tik sarežģīti, galvenais ir ideja un līdzīgi domājoši cilvēki, ar ko veidot šādus projektus. Par pasniedzēju varu teikt ļoti labas atsauksmes, jo viņa ne tikai stāstīja teoriju, bet bija daudz praktiskie piemēri un stāsti no pasniedzējas pieredzes. Vislabākās atsauksmes, prieks par iespēju piedalīties.”
Digitālās medijpratības mācību dalībnieks LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Psiholoģijas nodaļas profesors Ģirts Dimdiņš pēc mācībām atzīst: “Bija vērtīgi par jau zināmām lietām uzzināt daudz jauna medijpratības jautājumos un paskatīties uz tiem no dažādiem aspektiem. Mācību laikā bija pieejami interesanti resursi attiecībā uz faktu pārbaudi un pētījumiem par informāciju digitālajā vidē. Šī bija pozitīva pieredze, no mācībām ieguvu vairāk nekā biju gaidījis.” Līderības mācību dalībnieks LU Datorikas fakultātes Informātikas mūžizglītības katedras docents Viesturs Vēzis uzver šo mācību ieguvumus – sadarbību ar kursa pasniedzējiem vērtē kā ļoti auglīgu, mācību laikā bija iespējams izpildīt atsevišķus mājasdarbus, kuri tika izvērtēti un izrunāti kopā ar pasniedzējiem. Šādas mācības palīdz uzlabotu savu docētāja darbu.
Pēc angļu valodas sertifikātu iegūšanas LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes Vadībzinātnes nodaļas lektore Laila Stabulniece pauž, cik nozīmīgi ir valodu apgūt klātienē, bet esošajos pandēmijas apstākļos tas nav bijis iespējams. Kopumā angļu valodas apguves iespēju vērtē pozitīvi, pasniedzēja motivēja un bija pieejami visi nepieciešamie materiāli valodas apguvei. Savukārt LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Mākslas un tehnoloģiju nodaļas lektore Lolita Šelvaha pēc angļu valodas apguves uzskaita trīs galvenās lietas, kas nodarbībās bijušas īpaši vērtīgas – iespēja novērtēt savu zināšanu līmeni, komunicējot dalībnieku grupā, kas nāk no dažādām fakultātēm, ļoti labi vērtējama mācību regularitāte – vienu reizi nedēļā, un, pateicoties nelielajai dalībnieku grupai, bija aktīvi diskutēt un tādā veidā uzlabot savas valodas zināšanas.