No šodienas Latvijas Universitātes galvenās ēkas vestibilā var ne tikai saņemt konsultācijas, izziņas un citus dokumentus, bet arī iegādāties LU suvenīrus, izdevumus un grāmatas. © Foto: Toms Grīnbergs, Latvijas Universitātes Komunikācijas un inovāciju departaments

No pirmdienas, 5. novembra, Latvijas Universitātes (LU) galvenās ēkas Rīgā, Raiņa bulvārī 19, vestibilā LU studenti un viesi var ne tikai saņemt konsultācijas, izziņas un citus dokumentus, bet arī iegādāties LU suvenīrus, izdevumus un grāmatas.

LU klientu apkalpošanas centrā, atzīmējot tā oficiālo atklāšanu, šodien tikās visi atbildīgo LU departamentu vadītāji - LU Studentu servisu departamenta direktors Jānis Saulītis, LU Akadēmiskā apgāda direktore Aija Rozenšteine un LU Komunikācijas un inovāciju departamenta direktora p.i. Kārlis Dārznieks. Visi bija vienisprātis, ka foajē turpmāk kalpos LU reprezentācijai un plašākam funkciju klāstam – gan kā studentu serviss, gan kā suvenīru tirdzniecības vieta, arī kā izstāžu skatlogi un vieta, kur smelties informāciju par pašu Universitāti un tās studiju programmām.

“Mūsu mērķis ir padarīt LU vestibilu pievilcīgāku, gaišāku un apdzīvotāku, lai ikviens interesents varētu saņemt atbildes uz jautājumiem ne vien par Universitāti, bet detalizētāk arī par studiju procesu,” klientu apkalpošanas un informācijas centra ideju raksturoja Jānis Saulītis.

Īpaši iepriecinošs ir fakts, ka no šodienas ikviens interesents LU galvenajā ēkā var iegādāties LU Akadēmiskajā apgādā izdotās grāmatas. "Man ir prieks, ka tagad LU grāmatas, kas izdotas LU Akadēmiskajā apgādā, liktas goda vietā – galvenās ēkas vestibilā. Tagad arī tie, kas nezināja, ka liela daļa LU izdoto grāmatu un žurnālu tiek sagatavoti LU Akadēmiskajā apgādā, to uzzinās. Ceram, ka līdz ar to arī paplašināsies mūsu autoru un jauno izdevumu klāsts," sacīja Aija Rozenšteine, piebilstot, ka izdevumus var iegādāties par apgāda cenām.

Līdz ar jaunās vizuālās identitātes ieviešanas pirmajiem soļiem ikvienam interesentam ir iespēja kā apskatīt, tā iegādāties jaunā dizaina LU suvenīrus, ko sagatavojis LU Komunikācijas un inovāciju departaments. Suvenīru klāstā ir vairākas gan noderīgas, gan simboliskas lietas - sākot no nozīmītēm un pildspalvām, beidzot ar lietussargiem un dažāda veida apģērbiem.

"Par suvenīriem ar LU identitāti aktīvi interesējas ne vien esošie augstskolas studenti un viesi, bet arī absolventi, tāpēc esam raduši iespēju iegādāties arī īpašā LU Absolventu kluba dizaina suvenīrus. Ikvienam interesentam jau šobrīd būs iespēja no plašā suvenīru klāsta izvēlēties gan kaut ko sev, gan arī iegādāties dāvanu citam, turklāt tuvāko nedēļu laikā suvenīru klāsts tiks papildināts. Esam gandarīti, ka LU suvenīri ir kļuvuši vēl brīvāk pieejami, jo vestibils, kurā iekārtots jaunais informācijas centrs, ir pa ceļam katram LU galvenās ēkas apmeklētājam," uzsvēra Kārlis Dārznieks.

Klientu apkalpošanas centrā strādās speciālisti Aiva Brūvere, Ēriks Šetlers un Zane Vrubļevska. Jaunajā klientu apkalpošanas centrā ir pieejama lielākā daļa to pakalpojumu, ko līdz šim Studentu servisu departaments piedāvāja 125. telpā. Informācijas centrā ir iespēja ne tikai iegādāties suvenīrus un LU izdevumus, bet arī saņemt izziņas, atstāt iesniegums un iegūt informāciju par LU studiju procesu, turklāt vairākās valodās.

Dalīties