
Agnese Rusakova turpināja darbu pie ziņojuma “Latvijas, Somijas, un Īrijas neievēlētā akadēmiskā personāla prasmju attīstības institucionālās atbalsta politikas un pasākumu salīdzinošā novērtēšana un trūkumu analīze” un rekomendāciju pilnteksta sagatavošanas angļu valodā. Šobrīd norit darbs pie ziņojuma teksta pieslīpēšanas un publikācijas teksta nošķiršanas prezentēšanai LU 79. Starptautiskās zinātniskās konferences sekcijā “Izglītības kvalitāte un izglītības sistēmas efektīva pārvaldība”.
Šajā pārskata periodā autors analizēja zinātniskās publikācijas par inovācijām izglītībā, jaunākās atziņas par mācību vides ietekmi uz prasmju attīstību, digitalizācijas ietekmi un rīkiem mācību procesa atbalsta nodrošināšanai. Perspektīvās publikācijas tika lejupielādētas vēlākai apstrādei un izmantošanai bezsaistē. Autors pētīja piemērus, kas sakrāti Teaching Excellence and Student Outcomes Framework (TEF) datu bāzē.
Sava pētījuma popularizēšanas un nākotnes publikācijas līdzautoru meklēšanas nolūkā A. Rusakova piedalījās FORTHEM Speed-Dating tiešsaistes pasākumā, kas mērķēts uz alianses augstskolu pētnieku un pasniedzēju savstarpēju iepazīšanos nolūkā uzsākt potenciālu sadarbību. A. Rusakova analizēja Izglītības un zinātnes ministrijas sagatavoto pamatnostādņu projektu “Izglītības attīstības pamatnostādnes 2021.-2027.gadam “Nākotnes prasmes nākotnes sabiedrībai” un ziņoja par šīs analīzes rezultātiem Latvijas Rektoru padomei.
Pēcdoktorantūras projekta īstenošanu horizontāli papildinošā aktivitātē, Agnese Rusakova, sadarbībā ar ERA 19 stipendiātiem, iesniedza COST projekta pieteikumu “Sustainable Development through Innovation and Entrepreneurship in research (SUDIER)”. Projekta mērķis ir, citu starpā, izveidot tālākizglītības aktivitāšu tīklu, lai stiprinātu starpinstitucionālo zinātnisko darbību Austrum- un Centrāleiropas valstīs ar institucionālās atbalsta politikas palīdzību.