Mūsu ir maz, bet mēs esam lieli! Tā saka Latvijas Universitātes (LU) Bioloģijas fakultātes (BF) studenti un aicina pievienoties fakultātes studentu pulkam.

LU BF piedāvā daudzpusīgas studijas, kurās studenti iegūst zināšanas gan bioloģijas nozarē, gan ar to cieši saistītās ķīmijas, medicīnas, fizikas, ģeogrāfijas un citās zinātņu nozarēs. Biologi pēta visu, sākot no molekulām un beidzot ar ekosistēmām.

Sadarbojoties ar citu nozaru pētniekiem, izveidotas tādas zinātnes, kā biofizika, bioķīmija, bioģeogrāfija, bioinženierija un pat biomatemātika! Biologi ir visur, veicot pētījumus visdažādākajās jomās un strādājot pie svarīgiem atklājumiem, kas skar visu sabiedrību. Arī šobrīd, pandēmijas laikā, biologi strādā pie jaunā vīrusa Covid-19 izpētes un vakcīnu izstrādes.

Fakultātes absolventi var kļūt par augu fiziologu, botāniķi, ekologu, cilvēka un dzīvnieku fiziologu, hidrobiologu, mikrobiologu, biotehnologu, molekulārbiologu, zoologu. Ir iespējas strādāt universitātēs, pētnieciskajos institūtos, dažādās dabas aizsardzības institūcijās,  uzņēmumu laboratorijās, kas saistīti ar biotehnoloģijām, mikrobioloģiju un molekulāro bioloģiju, vides jomas uzņēmumos, selekcijas un izmēģinājumu stacijās, medicīnas-veterinārmedicīnas iestādēs, muzejos un nevalstiskajās organizācijās.

“Pēc bakalaura programmas absolvēšanas noteikti ieteicams turpināt studijas maģistrantūrā, bet iegūstot jebkura līmeņa izglītību, ir iespējams strādāt dažādos ražošanas uzņēmumos, kur ir nepieciešama attiecīgo speciālistu klātbūtne,” norāda LU BF asociētais profesors Nils Rostoks.

Studiju programmas

Bioloģijas fakultāte piedāvā studijas divās bakalaura līmeņu studiju programmās.

Bioloģijas bakalaura studiju programmas mērķis ir sniegt studentiem plašas zināšanas vispārējos bioloģijas priekšmetos un dabaszinātņu pamatos, kā arī uzsākt specializāciju kādā no bioloģijas apakšnozaru grupām. Studenti var apgūt kādu no 18 bioloģijas apakšnozarēm, sākot no molekulām un beidzot ar ekosistēmām, kā arī iegūt zināšanas par cilvēka anatomiju un fizioloģiju.

Studiju programma ir licencēta 2020. gada 1. jūlijā. Studiju programmas mērķis ir sagatavot augsti kvalificētus speciālistus un zinātniekus, kuri spēj konkurēt gan vietējā, gan starptautiskajā zinātniskā darba tirgū dažādās biotehnoloģijas un bioinženierijas nozarēs.

Uzzini vairāk par savas nākotnes fakultāti video stāstos!

Pieteikties bakalaura studiju programmām elektroniski var no 13. jūlija līdz 2. augusta plkst. 24.00, izmantojot e-pakalpojumu portālā www.latvija.lv. Apstiprināt elektronisko pieteikumu vai pieteikties uz vietas augstskolās varēs no 27. jūlija līdz 3. augustam darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00 un sestdien, 1. augustā, no plkst. 9.00 līdz 13.00 Rīgā, Raiņa bulvārī 19, LU filiālēs un citos vienotās uzņemšanas punktos.

Ja radušies jautājumi par iestāšanos LU:

Zvani: 67034444

Raksti: studijas@lu.lvWhatsapp 24789066 vai Facebook: @latvijasuniversitate

Uzdod jautājumus klātienē: Informācijas centrā Raiņa bulv. 19

Izvēlies panākumus! Nāc studēt LU!

Related Content

Nāc studēt LU Ķīmijas fakultātē!
26.07.2020

Nāc studēt LU Ķīmijas fakultātē!

Nāc studēt LU Datorikas fakultātē!
25.07.2020

Nāc studēt LU Datorikas fakultātē!

Nāc studēt LU Teoloģijas fakultātē!
24.07.2020

Nāc studēt LU Teoloģijas fakultātē!

Nāc studēt LU Juridiskajā fakultātē!
23.07.2020

Nāc studēt LU Juridiskajā fakultātē!

Nāc studēt LU Medicīnas fakultātē!
22.07.2020

Nāc studēt LU Medicīnas fakultātē!

Nāc studēt LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē!
21.07.2020

Nāc studēt LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē!

Nāc studēt LU Sociālo zinātņu fakultātē!
20.07.2020

Nāc studēt LU Sociālo zinātņu fakultātē!

Nāc studēt LU Vēstures un filozofijas fakultātē!
18.07.2020

Nāc studēt LU Vēstures un filozofijas fakultātē!

Nāc studēt LU Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē!
17.07.2020

Nāc studēt LU Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē!

Nāc studēt LU Humanitāro zinātņu fakultātē!
16.07.2020

Nāc studēt LU Humanitāro zinātņu fakultātē!

Nāc studēt LU Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātē!
15.07.2020

Nāc studēt LU Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātē!

Nāc studēt LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātē!
14.07.2020

Nāc studēt LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātē!