Zema intensitāte

Rīta Rosme
20 minūšu vingrinājumi možam rītam kopā ar LU treneriem.

Atjaunošanās pauze
15 - 20 minūšu vingrojumi ikdienas darbos noslogotās muskulatūras enerģijas un funkciju atjaunošana.

Joga

Nodarbība vērsta uz saudzīgu locītavu izkustināšanu, lēnu muskuļu stiepšanu, kā arī stiprināšanu. Nodarbība piemērota ikvienam, laužot stereotipu, ka joga domāta tikai lokaniem cilvēkiem. Nodarbības laikā tiek izpildītas jogas pamata pozas, kā arī pievērsta uzmanība elpošanai, tādējādi atbrīvojot sasprindzinājumu, kas sakrājies dažādās ķermaņa daļās, īpaši krūšu, plecu un kakla daļā.

Pilates

Atzītas nodarbības pasaules fizioterapeitu, ortopēdu un sporta ārstu aprindās, kura dalās 3 līmeņos. Regulāri nodarbojoties tiek nostiprinātas ne tikai lielās, bet arī dziļās muskuļu grupas. Galvenais akcents tiek likts uz muguras un vēdera muskulatūras nostiprināšanu (korsetes daļu). Nodarbība piemērota ikvienam, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības pakāpes, un ieteicama cilvēkiem ar veselības problēmām.

Power & Mind
Zemas intensitātes fitnesa nodarbība, plūstošas kustības mijas ar spēka vingrinājumiem, tiek tonizēta un nostiprināta visa ķermeņa muskulatūra, attīstīta koordinācija. Vingrinājumu izpildes laikā ķermenis un prāts sasaistās, uzlabojas vispārējā organisma labsajūta un mazinās ikdienas stress. 

 

Vidēja intensitāte

 

FDA (fizisko darbaspēju atjaunošana)

Vidēji- zemas intensitātes nodarbība, kura vērsta uz vispārējas muskulatūras nostiprināšanu, kardio slodzes spēju uzlabošanu, lokanības attīstīšanu. Nodarbībā tiek pielietots sīkais sporta inventārs: bumba, gumija, hanteles, koka nūjas, smaguma stieņi līdz 4kg.

Fit & Strong.
Nodarbības sākumdaļa tiek veltīta kardiotreniņam - tā ietver sevī vienkāršu kustību horeogrāfiju 10 ÷15 minūtes. Galvenā daļa  tiek veltīta spēka treniņam dažādām muskuļa grupām - vēdera presei, mugurai, kājām un rokām. Nodarbībā var tikt izmantotas hanteles, smaguma stieņi vai citi palīgrīki. Intensitāte - vidēja. Jauna nodarbība sarakstā!

Funkcional training.

Vidējas intensitātes fitnesa nodarbība ķermeņa muskulatūras attīstīšanai ar un bez  sīkā sporta inventāra. Izpildot vingrinājumus ar personīgo ķermeņa svaru, kā arī pielietojot sīko inventāru muskulatūras attīstīšanai. Attīsta gan muskulatūras spēku, gan ķermeņa lokanību un funkcionālās kustības.

Strong body

Strong body ir vidējas intensitātes nodarbība. Fitnesa grupu nodarbība kura vērsta uz ķermeņa muskulatūras un spēka izturības attīstīšanu. Treniņa laikā tiek pielietos sīkais inventārs hanteles, smaguma stieņi, pretestības gumijas, smaguma bumbas, step platformas.

Fat burner
Ir fitnesa veids, kurā ilgstoši tiek uzturēta vienmērīga fiziskā slodze, kas palīdz dedzināt liekos kilogramus. Tiek stiprināts viss organisms un īpaši trenēta fiziskā izturība un locītavu elastīgums.

Apļa treniņš (circle training)

Nodarbība veiklības un spēka attīstīšanai, iesaistot dažādas muskuļu grupas. Aplis sastāv no vairākiem vingrinājumiem ar dažādu inventāru un to izpilde mijas ar atpūtas pauzēm. Slodze pielāgojama dažādas sagatavotības apmeklētājiem.

 

Augsta intensitāte

Interval Training

Treniņš, kurš sastāv no kardio un spēka vingrojumu intervāliem. Nodarbībā ietver visaptverošus vingrojumus problēmzonām: vēderam, sēžai, kājām u.c. Vingrojumu sarežģītība - zema/vidēja. Nodarbībā tiek izmantota STEP platforma.
Nodarbība ikvienam, kas vēlas efektīvu treniņu - gan iesācējiem, gan iepriekšēju fizisko sagatavotību.

Fit Box 

Augstas intensitātes treniņš, kas apvieno boksa un fitnesa elementus. Bezkontakta nodarbība ir vērsta uz visu muskuļu grupu nostiprināšanu, kardiovaskulārās sistēmas attīstīšanu un vispārējās fizikās formas uzlabošanu. Nodarbība paredzēta visiem sagatavotības līmeņiem.

Strenght&Power

Spēka un jaudas fitnesa nodarbība, kuras pamatā ir sastādīta programma 4 nedēļām. Treniņā paredzēts izmantot dažādu fitnesa inventāru: hanteles, pretestības gumijas, fitnesa nūjas u.c. Lai piedalītos treniņā ir jāprot pareiza vingrinājumu kustību izpilde/tehnika.

CrossTraining
Vidējas un augstas intensitātes funkcionālais grupu treniņš, kurā tiek nodarbināta visa ķermeņa muskulatūra. Ar daudzpusīgu vingrinājumu palīdzību tiek attīstīs ātrums, spēks, izturība un veiklība.  Treniņš sniedz pastāvīgu izaicinājumu Tavām fiziskajām spējām un ir ideāli piemērots tiem, kas vēlas kārtīgi pasvīst un iegūt lielisku fizisko formu.

VFS

Vispārējās fiziskās sagatavošanas treniņš. Par VFS treniņiem vairāk uzzini šeit!

Crossfit apļa treniņš

Augstas intensitātes apļa treniņš, spēka un izturības attīstīšanai, muskulatūras attīstīšanai. Nodarbība piemērota ar iepriekšēju fizisko sagatavotību.

Par Crossfit apļa treniņiem vairāk uzzini šeit!