Vislielākais burtu izmērs
Lielāks burtu izmērs
Burtu standarta izmērs
Nodarbību apraksti
Pēdējās izmaiņas veiktas:
16.08.2018

Zema intensitāte

Joga
Nodarbība vērsta uz saudzīgu locītavu izkustināšanu, lēnu muskuļu stiepšanu, kā arī stiprināšanu. Nodarbība piemērota ikvienam, laužot stereotipu, ka joga domāta tikai lokaniem cilvēkiem. Nodarbības laikā tiek izpildītas jogas pamata pozas, kā arī pievērsta uzmanība elpošanai, tādējādi atbrīvojot sasprindzinājumu, kas sakrājies dažādās ķermaņa daļās, īpaši krūšu, plecu un kakla daļā.

Pilates
Atzītas nodarbības pasaules fizioterapeitu, ortopēdu un sporta ārstu aprindās, kura dalās 3 līmeņos.
Regulāri nodarbojoties tiek nostiprinātas ne tikai lielās, bet arī dziļās muskuļu grupas.
Galvenais akcents tiek likts uz muguras un vēdera muskulatūras nostiprināšanu (korsetes daļu).
Nodarbība piemērota ikvienam, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības pakāpes, un ieteicama cilvēkiem ar veselības problēmām.

Power & Mind
Zemas intensitātes fitnesa nodarbība, plūstošas kustības mijas ar spēka vingrinājumiem, tiek tonizēta un nostiprināta visa ķermeņa muskulatūra, attīstīta koordinācija.
Vingrinājumu izpildes laikā ķermenis un prāts sasaistās, uzlabojas vispārējā organisma labsajūta un mazinās ikdienas stress. 

Vidēja intensitāte

ABL

Ir fitnesa veids ar vienkāršu horeogrāfiju. Nodarbība vērsta uz augšstilba, sēžas un vēdera muskulatūras attīstīšanu un nostiprināšanu. Muskulatūras un spēka attīstīšanai izmanto – hanteles, nūjas , gumijas, bumbas, step platformas. Piemērota dažādas sagatavotības apmeklētājiem.

Butts & Guts

Vidējas intensitātes nodarbība, kurā ietilpst speciāli vingrinājumi kāju, sēžas un vēdera muskuļu nostiprināšanai.

Step&ABS
Vidējas intensitātes nodarbība, kurā ietilpst speciāli vingrinājumi kāju, sēžas un vēdera muskuļu nostiprināšanai, izmantojot STEP platformas.

Fat burner
Ir fitnesa veids, kurā ilgstoši tiek uzturēta vienmērīga fiziskā slodze, kas palīdz dedzināt liekos kilogramus. Tiek stiprināts viss organisms un īpaši trenēta fiziskā izturība un locītavu elastīgums.

Augsta intensitāte

Circle training

Nodarbība veiklības un spēka attīstīšanai, iesaistot dažādas muskuļu grupas. Aplis sastāv no vairākiem vingrinājumiem ar dažādu inventāru un to izpilde mijas ar atpūtas pauzēm. Slodze pielāgojama dažādas sagatavotības apmeklētājiem.

Interval Training

Treniņš, kurš sastāv no kardio un spēka vingrojumu intervāliem. Nodarbībā ietver visaptverošus vingrojumus problēmzonām: vēderam, sēžai, kājām u.c. Vingrojumu sarežģītība - zema/vidēja. Nodarbībā tiek izmantota STEP platforma.
Nodarbība ikvienam, kas vēlas efektīvu treniņu - gan iesācējiem, gan iepriekšēju fizisko sagatavotību.

Total body workout

Nodarbība vērsta uz muskulatūras attīstīšanu un sirds muskuļa nostiprināšanu ar spēka un izturības vingrojumiem. Nodarbībā tiek izmantots dažāds inventārs. Gan iesācējiem, gan ar iepriekšēju fizisko sagatavotību.