ZEMA INTENSITĀTE:

Joga
Nodarbība vērsta uz saudzīgu locītavu izkustināšanu, lēnu muskuļu stiepšanu, kā arī stiprināšanu. Nodarbība piemērota ikvienam, laužot stereotipu, ka joga domāta tikai lokaniem cilvēkiem. Nodarbības laikā tiek izpildītas jogas pamata pozas, kā arī pievērsta uzmanība elpošanai, tādējādi atbrīvojot sasprindzinājumu, kas sakrājies dažādās ķermaņa daļās, īpaši krūšu, plecu un kakla daļā.

Pilates
Atzītas nodarbības pasaules fizioterapeitu, ortopēdu un sporta ārstu aprindās, kura dalās 3 līmeņos. Regulāri nodarbojoties tiek nostiprinātas ne tikai lielās, bet arī dziļās muskuļu grupas. Galvenais akcents tiek likts uz muguras un vēdera muskulatūras nostiprināšanu (korsetes daļu). Nodarbība piemērota ikvienam, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības pakāpes, un ieteicama cilvēkiem ar veselības problēmām.

Vesela mugura

Zemas intensitātes spēka, lokanības un izturības nodarbība labai stājai, stiprai un lokanai mugurai; ar fitnesa jogas un pilates elementiem. Dažāds inventārs - bumbiņas, nūjas, gumijas, vieglas hanteles. Piemērota dažādiem sagatavotības līmeņiem.

 

VIDĒJA INTENSITĀTE:

ABL

Ir fitnesa veids ar vienkāršu horeogrāfiju. Nodarbība vērsta uz augšstilba, sēžas un vēdera muskulatūras attīstīšanu un nostiprināšanu. Muskulatūras un spēka attīstīšanai izmanto – hanteles, nūjas , gumijas, bumbas, step platformas. Piemērota dažādas sagatavotības apmeklētājiem.

CORE

Vidējas intensitātes nodarbība, kura vērsta uz korsetes daļu. Nodarbība nostiprina vēdera, muguras, sānu un iegurņa muskulatūru, uzlabo kustību koordināciju un lokanību. Nostiprina stabilizējošos muskuļus, kuri ietekmē pareizas stājas veidošanos. Nodarbība piemērota visiem fiziskās sagatavotības līmeņiem. 

Power & Mind
Zemas intensitātes fitnesa nodarbība, plūstošas kustības mijas ar spēka vingrinājumiem, tiek tonizēta un nostiprināta visa ķermeņa muskulatūra, attīstīta koordinācija. Vingrinājumu izpildes laikā ķermenis un prāts sasaistās, uzlabojas vispārējā organisma labsajūta un mazinās ikdienas stress. 

Upper Body

Vidējas intensitātes spēka nodarbība ķermeņa augšdaļas (plecu daļas, roku, muguras augšdaļas, krūšu) muskuļu tonusam. Dažāds inventārs. Piemērota dažādiem sagatavotības līmeņiem.

Fat burner
Ir fitnesa veids, kurā ilgstoši tiek uzturēta vienmērīga fiziskā slodze, kas palīdz dedzināt liekos kilogramus. Tiek stiprināts viss organisms un īpaši trenēta fiziskā izturība un locītavu elastīgums.

Move Dance

Deju fitnesa nodarbība oldshool un aktuālo hītu pavadījumā ar stiepšanās vingrinājumiem visam ķermenim nodarbības beigās. Vienkārša, ātri apgūstama horeogrāfija, nav nepieciešama iepriekšēja deju pieredze.

Apļa treniņš (circle training)

Nodarbība veiklības un spēka attīstīšanai, iesaistot dažādas muskuļu grupas. Aplis sastāv no vairākiem vingrinājumiem ar dažādu inventāru un to izpilde mijas ar atpūtas pauzēm. Slodze pielāgojama dažādas sagatavotības apmeklētājiem.

AUGSTA INTENSITĀTE:

HIIT 

No angļu valodas tulkojot tas ir High Intensity Interval Training, kas nozīmē augstas intensitātes treniņus, kas apvienoti ar zemas intensitātes treniņiem. Maksimālais HIIT kardio treniņa laiks ir ap 20 minūtēm, lai organismam neiestātos “taupīšanas” režīms. Šajās 20 minūtēs ļoti efektīgi tiek sadedzinātas kalorijas un vislielākais pluss ir tas, ka atšķirībā no parasta kardio treniņa, vielmaiņas procesi organismā vēl turpina notikt vismaz 2 stundas pēc treniņa. HIIT kardio treniņš ir lieliska alternatīva aizņemtajiem cilvēkiem, jo 40 minūšu aeroba treniņa vietā mums ir jāpavada tikai, piemēram, 20 minūtes, bet sadedzinātās kalorijas būs tikpat daudz, cik 40 minūtēs.

Interval Training

Treniņš, kurš sastāv no kardio un spēka vingrojumu intervāliem. Nodarbībā ietver visaptverošus vingrojumus problēmzonām: vēderam, sēžai, kājām u.c. Vingrojumu sarežģītība - zema/vidēja. Nodarbībā tiek izmantota STEP platforma.
Nodarbība ikvienam, kas vēlas efektīvu treniņu - gan iesācējiem, gan iepriekšēju fizisko sagatavotību.