Jaunajā klientu apkalpošanas un informācijas centrā studenti var saņemt konsultācijas, izziņas un citus dokumentus, kā arī drīzumā tur būs iespējams iegādāties suvenīrus, LU izdevumus un grāmatas. @Foto: Andra Annemarija Krūmiņa.

Latvijas Universitātes (LU) galvenās ēkas Rīgā, Raiņa bulvārī 19, vestibilā atvērts jaunais klientu apkalpošanas un informācijas centrs. Tajā LU studenti un viesi var saņemt konsultācijas, izziņas un citus dokumentus, kā arī drīzumā tur būs iespējams iegādāties suvenīrus, LU izdevumus un grāmatas.

Jaunajā klientu apkalpošanas centrā būs pieejama lielākā daļa to pakalpojumu, ko līdz šim Studentu servisu departaments piedāvāja 125. telpā. Turpmāk studenti saņemt izziņas, atstāt iesniegums un iegūt informāciju par LU studiju procesu varēs tūlīt pēc ienākšanas Universitātē – turpat LU vestibilā –, turklāt vairākās valodās.

“Foajē turpmāk kalpos LU reprezentācijai un plašākam funkciju klāstam – kā studentu serviss, kā suvenīru tirdzniecības vieta, kā izstāžu skatlogi un arī kā vieta, kur smelties informāciju par pašu Universitāti un tās studiju programmām. Mūsu mērķis ir padarīt foajē pievilcīgāku, gaišāku un apdzīvotāku, lai ikviens interesents varētu saņemt atbildes uz jautājumiem ne vien par Universitāti, bet detalizētāk arī par studiju procesu,” klientu apkalpošanas un informācijas centra ideju raksturo Studentu servisu departamenta direktors Jānis Saulītis.

Studentiem tik labi pazīstamā 125. telpa gan netiks aizvērta pavisam - tajā joprojām notiks Erasmus studentu apkalpošana, garākas saturiskās konsultācijas un būs iespēja nofotografēties studenta apliecībai.

Informējam, ka patlaban 125. telpā vēl jāveic arī visi maksas pakalpojumi, taču drīzumā tie būs pieejami informācijas centrā. 

Dalīties