Vislielākais burtu izmērs
Lielāks burtu izmērs
Burtu standarta izmērs
Pedagoģija un skolotāju izglītība. 811. sējums
Pēdējās izmaiņas veiktas:
09.03.2016

 

Pedagogy and Teacher Education. Volume 811

PDF fails (3,3 MB)

 

Satura rādītājs / Content

 

Ievadam / Introduction

1. AKTUALITĀTES AUDZINĀŠANAS TEORIJĀ / TOPICALITY IN THEORIES OF UPBRINGING

Zanda Rubene, Ilze Dinka
Postmodernā bērnība: izaicinājumi pedagoģijas pētījumiem
Postmodern Childhood: Challenges for Researchers in Pedagogy

Dita Nīmante
Audzināšanas normatīvais diskurss skolā
Legislative Discourse of Upbringing at School

Lučāna Bellatalla, Džovanni Dženovesi
Imanuels Kants “Par pedagoģiju”: jauna perspektīva
Immanuel Kant “On pedagogy”: ANew Perspective

2. AUDZINĀŠANA PIRMSSKOLĀ UN SKOLĀ / UPBRINGING IN PRESCHOOL AND SCHOOL

Līga Kalniņa
Pēctecība vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
Succession of Visual Art Activities within Pre-school Pedagogical Process

Baiba Kaļķe, Jimena Gonzalez Urrea
Dzimumdiferencēta izglītība pedagoģiskajā procesā
Single Gender Education in thePedagogical Process

Ligita Stramkale
Estētiskās audzināšanas atspoguļojums 20. gadsimta periodikā
Reflection of Aesthetical Education in Periodicals of the 20th Century

Inga Sokolova, Jeļena Davidova
Vidusskolēnu pašaudzināšanas diskursa izkopšana literatūras stundās
Development of High School Students’ Self-educational Discourse at Literature Lessons

Aija Zakovska
Masu mediju piedāvātie mūzikas raidījumi pusaudžu mūzikas emocionālās uztveres pilnveidei
Music Programmes Offered by theMass Media for Development of Teenagers' Music Emotional Cognitive Ability

 

3. SKOLAS UN ĢIMENES SADARBĪBA AUDZINĀŠANĀ / SCHOOL AND FAMILY COOPERATION DURING UPBRINGING

Yaroslava Vasylkevych
Factors of Educational Influence on the Development of Creativity of Children
Bērnu radošuma attīstību ietekmējošie pedagoģiskie faktori

Anita Dumbrauska
Dvīņu individualitātes veidošanās ģimenē vecāku vērtējumā
Twins’ Individuality Formation in theFamily: Parents’Assessment

Egija Laganovska
Bērni ar koordinācijas attīstības traucējumiem ģimenē
Children with Developmental Coordination Disorder (DCD) in Family

 

4. AUDZINĀŠANA INTEREŠU IZGLĪTĪBĀ UN ĀRPUSĢIMENES APRŪPĒ / UPBRINGING IN OUT-OF-FAMILY CARE AND IN INTERESTS’ EDUCATION

Daiga Kalniņa
Interešu izglītības nozīme profesijas izvēlē un karjeras vadības prasmju attīstībā
Influence of Interest-Related Education in Career Choices and Development of Career Management Skills

Inga Liepiņa
Sporta tūrisma interešu izglītības loma profesionālajā un karjeras izvēlē
Role of Participation in Sport Tourism Interest-Related Education Group in Choosing Profession and Career

Ļubova Vasečko
Ārpusģimenes aprūpes vides ietekme uz 6–8-gadīgu bērnu prasmēm lasīt, rakstīt un skaitīt
Out-of-Family Care Environment Effects on the6-8-Year Old Children’s Ability to Read, Write, and Count

Meldra Rudzīte
Pusaudžu un jauniešu radošās prasmes veicinoša vide
Environment Promoting Creative Skills of Adolescents and Young Adults

Kristīne Kriņģele
Audzināšanas vērtības penitenciārā iestādē
Education Values in Penitentiary Institution

 

5. AUDZINĀŠANA AUGSTKOLAS UN PIEAUGUŠOIZGLĪTĪBĀ / UPBRINGING IN OUT-OF-FAMILY CARE AND IN INTERESTS’ EDUCATION

Sandra Ozola, Dmitrijs Semjonovs, Aleksejs BogdaņecsManuel Joaquín Fernández González
Instructor and Educator? Attitudes and Skills for Enhancing Quality of Maritime Education
Instruktors un audzinātājs? Attieksmes un prasmes izglītības kvalitātes paaugstināšanai jūrniecībā

Volodymyr Kravets
TheTraining of theFuture Teachers to Provide Gender Education to Pupils to Support Future Formation of Family
Topošo skolotāju sagatavošana skolēnu dzimumaudzināšanas jautājumu risināšanai ģimenes veidošanā

Oksana Kikinezhdi
The Ambivalance of Gender Values in Terms of Ukrainian Students’ Self-realization
Dzimumu vērtību pretrunīgums Ukrainas studentu pašrealizācijā

Ziņas par autoriem / About Authors